Smycze reklamowe w reklamie odzieży sportowej

Smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Współcześnie bardzo istotne miejsce w życiu wielu ludzi zajmuje sport. Część uprawia go hobbystycznie, część zawodowo, a część lubi go jedynie oglądać w telewizji. Popularność sportu prowadzi do wzrostu popularności odzieży sportowej wszelkiego typu. Odzież sportowa jest reklamowana na bardzo wiele różnych sposobów. Należą do nich reklama w telewizji i innych środkach masowego przekazu, reklama z wykorzystaniem przestrzeni miejskiej (bilbordy), czy też działania w ramach marketingu bezpośredniego. Ostatnia z wymienionych form marketingu polega na bezpośrednim kontakcie przedstawiciela firmy z klientem. Może to wyglądać różnie, może chodzić o kontakt werbalny albo telefoniczny. Istotne miejsce w tym marketingu zajmują gadżety reklamowe różnego typu.

Przykładem gadżetów mogą być smycze reklamowe. Swoim charakterem oraz walorami wizualnymi pasują one idealnie do odzieży sportowej. Dlatego też w reklamie tego właśnie asortymentu są idealne.

Pozostaje pytanie, w jaki sposób smycze reklamowe dystrybuować, aby docierały one do maksymalnej liczby potencjalnych nabywców odzieży sportowej? Przede wszystkim można docierać do nich na terenie samego sklepu z odzieżą sportową, albo w jego pobliżu. Można też podejmować różne działania na terenie centrum handlowego, w którym dany sklep z odzieżą sportową się mieści. Jest to działanie zmierzające do pozyskiwania nowych klientów spośród tych, którzy są potencjalnie zainteresowani nabyciem odzieży sportowej.

Ponadto też smycze reklamowe mogą być wręczane osobom przechodzącym w pobliżu stoiska firmowego umiejscowionego w jakimś ruchliwym punkcie. Może to być centrum miasta, główne skrzyżowanie, itp.

Ważne jest też to, w jaki sposób przygotuje się owe smycze. Muszą one nawiązywać do reklamy odzieży sportowej. Muszą zatem nosić nadruk, który będzie do tego nawiązywał. Nadruk ten może prezentować także logo i nazwę producenta odzieży sportowej, który w ten sposób się promuje. Jak pokazuje praktyka, takie właśnie smycze i inne gadżety reklamowe są najchętniej przyjmowane przez klientów i zachęcają ich do nabywania produktów danego producenta odzieży sportowej.